Компанія Sony влаштувала в Парижі водне шоу Sony Xperia Z (відео)

Компанія Sony презентувала можливості смартфона Sony Xperia Z за допомогою водної проекції. Набирає популярність на Заході вид зовнішньої реклами вдало підкреслив особливість нового гаджета стійкість до впливу води. До запуску на французький ринок новинки компанія Sony за підтримки креативного агентства Superbien приурочила вражаюче 3D-шоу на каналі ла Віллет в центрі Парижа. Протягом шести хвилин три потужних насоса створювали водяній екран 55х20 м, на який і проектувався кольоровий рекламний ролик. Проектор, розташований на відстані 45 м від екрану, забезпечував високий рівень чіткості зображень (як повідомляють організатори, порівнянної з HD), а звукова система, розміщена протягом 200 м уздовж набережних, забезпечила глядачам повне звукове занурення. Технічну реалізацію проекту забезпечило агентство Uni Bene за підтримки адміністрації Парижа.

Технічну реалізацію проекту забезпечило агентство Uni Bene за підтримки адміністрації Парижа. Вибір водної проекції як способу комунікації з потенційними споживачами в даному випадку обумовлений не тільки новизною і помітністю рекламоносія в самому продукті закладено повідомлення, повязане з водою. Справа в тому, що всі розєми Sony Xperia Z закриті заглушками, що, на думку виробників, гарантує захист від пилу і води і смартфон може без наслідків перенести півгодинне занурення в прісну воду.